onsdag 23 november 2011

Bloggalaklädsel

Om en dryg vecka är det ju dags för bloggalan. Jag var inte med ifjol men i år tänker jag absolut gå. Det här med klädseln har dock vållat mig lite stress på sistone. Man vill ju gärna ha nån riktigt fin galastass. Så gissa om jag knappt trodde mina ögon när jag på hemvägen från bibban går via Stockmanns och hittar en Karen Millen klänning på -70%. Den hade kostat 250e men jag fick den för 75e. Den är just min storlek och så fin! Så nu är min klädkris botad. Här en liten sneakpeak...

4 kommentarer:

  1. Jag tänkte också komma på festen, men klädselproblematiken ger mig utslag. Jag har ingen aning vad jag skall ha på mig.
    Du gjorde ett riktigt bra kap du.

    SvaraRadera
  2. Det skall bli kiva att träffa dig där :) Och angående kläderna så skulle mitt alternativ, om jag inte skulle hittat nåt, nytt varit en gammal lilla svarta ur garderoben. Klassiskt och alltid snyggt enligt mig :)

    SvaraRadera
  3. åhå, vilket kap! mycket najs!

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag avundsjuk, vilket lyckat köp!

    SvaraRadera