onsdag 12 oktober 2011

Blogggprisnominering

Det skall ordnas bloggprisgala i år igen. Ifjol då jag inte ännu var så inne i det här med att blogga så då deltog jag inte i galan men i år skall jag nog gå! Nominera bloggar gjorde jag dock ren ifjol och det skall jag nog göra även i år. Det är bara så svårt att välja vilka då man bara får nominera tre stycken. Det finns ju minst tio bra bloggar som jag skulle vilja nominera. Min egen tänker jag nog inte nominera, det täcks jag inte. Även om jag nog tycker min blogg är ganska så bra. Men att nominera sig själv känns ändå inte okej. Kanske ni kan göra det istället? Här kan man nominera sina tre favoritbloggar fram till den 23.10. 



6 kommentarer:

  1. Jag gjorde det redan igår! Du sku ha hört mina motiveringar, oj oj så dom var bra (and completely true!)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hellu- Tusen tack vännen <3

    SvaraRadera
  3. Jag sjönk så lågt att jag nominerade mig själv faktist. Kommentatorn skrev ju att vi sku göra så om vi vill vara på den säkra sidan. ;)

    SvaraRadera
  4. Melli- Sant! Du är modigare än jag. Å jag tycker jag faktiskt att min blogg är bra så kanske jag också borde... Hm!

    SvaraRadera
  5. Jag nominerade dig just :) skrev en fiiin och lång motivering över varför din blogg e just bäst!Fast ifall jag vinner biljetter vet jag int vad jag skall göra med dem, int vill jag ju gå på bloggala....

    SvaraRadera
  6. Jee Matilda, Tack så mycket :) Och om du vinner biljetterna så kan jag nog ta hand om dem ;-)

    SvaraRadera