onsdag 28 september 2011

Spenatsoppssåret

Det hände mig en liten olycka då jag förberedde min lunch. Jag skar mig nämligen på spenatsoppan. Jo, skar mig på soppan. Den var nämligen frusen , stehård och hal. Jag försökte dra bort pappersförpackningen då min tumme slant och tog i den vassa frusta kanten. Sen blödde jag en stund. Snyft! Alltså hur kan man skära sig på spenatsoppa?! Kan man liksom ha mer otur...
Bildbevis på den blodiga tummen!
Ofarlig spenatsoppa nu då den är i flytande form! Men akta er för den då den är fryst. 


6 kommentarer:

  1. Haha, tydligen har du lite rätt. Men den var nog god ändå fast den gjorde mig illa :)

    SvaraRadera
  2. Nämen hur ÄR DET MÖJLIGT!!!!

    SvaraRadera
  3. Nå det undrar jag nog lite också. Men det är!!

    SvaraRadera
  4. Det är möjligt pga din genetiska belastning. Mor din lyckades en gång skära sig i höger tumme med en osthyvel. Poängen är att hon är HÖGERHÄNT!!

    Känns det bättre nu då det finns en RIKTIG orsak?

    SvaraRadera
  5. Jo nu känns det lite bättra. Det var ju mammas fel, förstås! Det mesta kan man ju faktiskt skylla på någon annan...

    SvaraRadera