fredag 16 september 2011

Festförberedelser

Imorgon skall jag ha fest. Alla mina härligaste flickkompisar skall komma hem till oss på middag för att fira att jag fyllde år förra veckan. Jag brukar inte fira så mycket då jag fyller år, detta är faktiskt första gången jag ordnar något födelsedagsparty och jag är mycket ivrig. Men det är ganska mycket att fixa med middagsbjudning märker jag... fast bara roligt fix!

Mina armar darrar fortfarande från att jag bar hem MINST 45kg mat från butiken på förmiddagen. Vårt kylskåp har aldrig varit så fullt som det är nu. 
Bildbevis på proppfullt kylskåp. 

Av de hundra kilona jag släpade hem från butiken var typ hälten tomater. De är enorma... Hm. Vi blir ju nog många (17st) men jag börjar lite misstänka att jag köpt för mycket mat!

Åh, det skall bli så kiva. Som bäst håller jag på att göra en partylåtlista med de bästa peppande partysångerna. Den här tycker jag var bra! Lyssna för att komma i partymode:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar