tisdag 24 maj 2011

Sömnsvårigheter

Jag har den stora turen att vara begåvad med den fina egenskapen att kunna somna snabbt och smärtfritt nästan var som helst. Jag kan somna i tält, på natttåg och i -bussar, i främmande sängar på hotell eller hemma på soffan. Väldigt sällan har jag problem att få sömn. Men igår hände det. I närmare två timmar låg jag och vred mig innan jag till slut somnade. Herregud så det var störande. Jag blev irriterad och stressad. Låg och tänkte på allt och ingenting. Hur klarar sig folk som har sömnsvårigheter varje kväll? Inte undra på att sömnpiller går åt som smör i solsken. Nej, hoppas verkligen detta var en engångsföreteelse. Nu skall jag gå och dricka kaffe!

1 kommentar:

  1. Jag hade med samma igår. Blev 3 timmars sömn innan jag skulle vakna :S Inte alls kul!

    SvaraRadera