lördag 28 maj 2011

Ljuset

De finska somrarna är så underbara. Det är ju ljust typ dygnet runt. Igår morse när jag vaknade lite före kl. 6 var det helt ljust. När jag kom hem lite före kl. 23 var det fortfarande lika ljust. Det är så härligt men så konstigt. Hur kan det vara så ljust hela tiden?! Man blir ju helt råddig. Och tänk att fast det är samma sak varje sommar så känns det lika ovant ändå!
Fin himmel igår kväll när jag promenerade hem igenom Braxviksparken. Och det var nog helt ljust då ännu. Men min kamera är inte så bra....

2 kommentarer:

  1. Drumsö är alldeles underbart om kvällarna nu :)

    Det blev muuten något stärv med min blogg när jag skulle publisera ett annat tartalettdegs recept. Slipper int int på den nu, men det kommer recept så fort jag slipper in ;)

    SvaraRadera
  2. Drumsö är alltid underbar :) Men du har rätt att det kanske är ännu finare nu... Störande med bloggstrul. Skall hålla ögonen öppna för receptet.

    SvaraRadera