fredag 15 april 2011

Storkgatan

Kolla vilken fin liten lägenhet som Alvhem har till salu på Storkgatan i Gbg. Om jag skulle bo ensam i en liten etta skulle jag vilja ha det så här bohochic-mysigt!
Det vackraste golvet. Suck så fint! Kvistarna på fina snygga påminner mig om att jag skall ta och påskpynta nästa vecka.

Fint med öppna hyllor så man ser allt vackert porslin. Jag skulle också vilja ha en liten svartatavlan som man kan skriva grejer på!

Blommor och färgglada kuddar i soffan. Bordet är jag inte helt övertygad om. Sku kanske måla det vitt?!

Gillar ryamattan och den pinka filten! Soffan är verkligen snygg modell. Lakanet på väggen förstår jag dock inte helt...

Så fint!!!! Se nu bara på golvet. Eller på färgordnade böckerna. Och spegeln, ljustakarna, blommorna och ramarna, ja allt...

Fint att ha alla vackra klänningar framme på en stång så här. Min stång skulle dock bestå av så gott som uteslutande svart... och de passar kanske inte in i den ljusa fina inredningen!

Till och med badrummet följer den bohochica stilen. Fint med blommorna och lila handdukar!

1 kommentar:

  1. Önskar verkligen att jag också kunde inreda så där fint ... =)

    SV: Jag är kanske aningen i förtid med ärmlöst, men jag är lite extra varmblodig av mig och har konstant för varmt, så tror det beror på det + att balkongen var helt i lä när jag satt där =P

    SvaraRadera