måndag 4 april 2011

Internetfritt veckoslut

Oj så skönt. Har inte satt på datorn på hela veckoslutet. Så nu har jag  154 olästa blogginlägg i min google reader. Men ändå, skönt att veta att jag nog klarar mig utan datorn i hela två dagar ;-) Fast jag har faktiskt missat ganska mycket! Min syrra har t.ex. börjat blogga. Roligt roligt. Jag tycker alla mina vänner och familj borde börja blogga så man kan hålla reda på dem bättre! Ja, alla borde blogga!!

En grej är mindre trevligt med denna morgon. Jag har nämligen en riktigt obehaglig huvudvärk. Vaknade redan i natt nångång halv fyra tiden av att huvudet strålade och bankade, steg upp och tog en panadol men det har inte släppt. Äsch! Jag har ju tusen saker att göra idag och har absolut inte tid med huvudvärk. Måste försöka boka den med lite mera panadol, kaffe, te och berocca.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar