måndag 4 april 2011

Huvudet

Mitt huve börjar äntligen kännas lite bättre. Har legat på soffan och tittat på nyaste Greys och jämrat mig (pga huvudet inte pga Greys som var ovanligt bra). Var en sväng till matbutiken strax innan kl. 12 och då trodde jag att jag nästan skulle svimma för mitt huvud bankade så. Hemskt! Men som sagt nu känns det lite bättre. Tror jag orkar med styrelsemöte ikväll. Det är nog en konstig känsla det här med huvudvärk. Som yngre (typ högstadiet) hade jag migrän rätt så ofta, nästan en gång i månaden. Men det har som tur så gott som vuxit bort. De senaste åren har jag bara haft migrän typ högst en gång per år. Man undrar ju nog vad det är som gör att det gör ont. Konstigt som sagt!


1 kommentar:

  1. Tur att det börjat gå om, huvudvärk och särskilt migrän är verkligen jobbigt =/ Undrar också varför det kan göra så fruktansvärt ont ibland, man blir ju helt handikappad när det slår till.

    SvaraRadera