fredag 1 april 2011

Härlig dag

Jess, har haft en härlig dag. Och ännu är det många härliga timmar kvar. Hittills idag har jag varit på Marimekko-utställningen med min mormor med efterföljande lunch och vandrande på stan. Mycket trevligt. Därefter har jag också hunnit till Ikea en sväng (har nämligen snälla mormors bil till låns). Köpte MALM nattygsbord som passar till vår säng. Nu måste de bara byggas ihop. Men hoppas på att Fästmannen fixar det nu under veckoslutet. Nu skall fredagskvällen fortsätta i lika trevliga tecken med vin och spelkväll hos trevliga Lotta med sambo. Jee!! Dessutom har jag lyckats undvika att bli lurad nån mer gång idag. 

Fin bild för att pigga upp inlägget ytterligare :)

1 kommentar:

  1. Det kallar jag en perfekt 1:a april! =) Låter heltoppen och hoppas kvällen blev så lyckad som den låter också =)

    SvaraRadera