lördag 9 april 2011

Bloggträffen

Oj Oj Oj så det var kiva igår. Alla var så super trevliga. Jag är helt säker på att alla som bloggar är underbara människor. Eller alla som jag träffa har i alla fall varit det. Så de måste väl finnas ett samband?! Kiva med, för mig, nya bloggansikten som Maria , Fua och Mia. Kiva att träffa Souffi, Heidi och Peppe igen. Kunde konstatera att jag ju nästan kände Bedragen och Anna K från förut. Karkki och Smulan är lika kivoga som de verkar på sina bloggar. Till och med HemmaHanna och Elaisa dök också upp en stund. Roligt att jag och Jennifer är så gott som grannar och gjorde sällskap på bussen hem i natten, mycket trevligt. Tusen Tack Catten för mycket bra initativ. Snart bloggträff på nytt hoppas jag!

Dagens frukost. Mycket mumsig havregrynsgröt. Tänkte att jag måste sätta en bild till inlägget och detta var det enda jag kom på att fota...
(hoppas jag inte glömde nån nu i all min linkiver, om jag gjorde det så förlåt, och du är nog jättekiva du med!)

5 kommentarer:

  1. Ååh vad roligt med bloggträff :) Var ordnades den?

    SvaraRadera
  2. Vi var på William K på Annegatan. Det var faktiskt över alla förväntningar.

    SvaraRadera
  3. Nästa gång måst du riva med mig! Jag märker alltid sånthänt en vecka försent ;)

    SvaraRadera