torsdag 17 mars 2011

Bra dag

Idag har varit en mycket bra dag. Verkligen bra. Jag har liksom haft flyt. Ända från start och dessutom har solen skinit. Orsaker till bra dag:
  • Fick ett mycket efterlängtat och glatt besked angående sommaren och jobb
  • Klarade redovisningstenten galant. Den var mycket lätt och jag kunde allt. Blir minst en 3:a
  • Köpte nya skor, på Forums priscirkus så de kostade bara 14 eurosar
  • Var på kaffe med fina Madde
  • Drack dock inte kaffe utan finaste godaste ljusröda smoothien med jordgubbssmak. Mums!
Inte så illa vah?! Sämre dagar kan man ha minsann...

4 kommentarer:

  1. Åh! helt superkiva! Var ska du sommarjobba? Blir d någo mer permanent efter sommaren?

    SvaraRadera
  2. Hittills bara sommarjobb men jag hoppas på möjlighet att få fortsätta på hösten då jag också blir färdig! Skall jobba på bankkontor. Så helt annat än vad jag gjort hittills. Jag är så glad :)

    SvaraRadera
  3. GRATTIS TILL SOMMARJOBBET!!!!! :) Vad superbra!! :) Det var superkiva att ses förra fredagen! Sköt om dig! Vi hörs! <3

    - Hellu

    SvaraRadera
  4. Tack vännen :)Jepp det var superkiva att ses, som alltid när det gäller dig. Snart en dejt igen? Kanske en powerwalk runt drumsö?

    SvaraRadera