lördag 5 februari 2011

Svaghet

Nej nej! Jag vaknade imorse med en klar irritation i halsen, ont i övre ryggmusklerna och hittills har jag nyst säkert tio gånger. Jag tänker inte bli sjuk. Jag vägrar. Jag skulle ju vara stark och klara denna vinter utan flunssa hade jag tänkt. Ännu finns det dock hopp. Jag har proppat i mig lite vitaminpiller och dricker redan morgonens andra halvliter te. Jag skall inte vara svag, jag skall vara stark  och bli frisk direkt! Så det så. Och jag som hade tänkt fara på lenkki och allt... Typiskt!!

2 kommentarer:

  1. Jag har först idag känt mig "OK" då jag har varit förkyld hela veckan. Kom hem från Finland i söndags och lyckas alltid bli sjuk i Finland, på flyg och båtar. Riktigt typiskt!

    Krya på dig :-)!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att din kurering lyckas och att flunssan håller sig borta!

    SvaraRadera