lördag 15 januari 2011

Lördag

Fin bild som inspirerar mig. Älskar skorna!


Hittills idag:
  • Smoothie till morgonmål med blåbär, banan och mandariner. Mums!
  • N JUTER av solskenet. Så stor skillnad det är med sol!
  • Har städat och plockat lite här hemma. Funderar på att också ta och dammsuga
  • Druckit två koppar grönt te med citron
  • Stickat lite socka, snart är den andra också klar!
  • Läst lite bloggar
  • Fick ett härligt telefonsamtal som gjorde mig jätte glad
Ännu på kommande:
  • Teater med familjen ikväll
  • Träffa mamma och pappa efter deras NY resa. Kanske jag får nån fin tuliainen?!
  • Pröva bridesmaid-klänning som jag skall låna av syster
  • Laga något med palsternacka till middag
  • Ev. dammsuga och byta lakan
Att sånt. Vad gör ni en solig, men kall, lördag som denna?

1 kommentar:

  1. Blev det en present från New York? :)

    Och ja, jag älskar skorna!!

    SvaraRadera