måndag 24 januari 2011

I ♥ måndagar

Okej, jag vet inte om man får skriva ett sånt här inlägg men jag bara måste....
(Bild via google)

Jag har haft den bästa måndagsmorgonen någonsin! Jag älskar annars också måndagar, ny vecka, nystart, nya möjligheter ni vet. Och idag har jag bara så bra fiilis. Bra energi! Vaknade utvilad och pigg lite före sju. Drack ljuvligt gott te, åt en knäckemacka, läste husis och hade min morgon på i bakgrunden. Satte på mina favortikläder och köpte med mig en latte för halva priset på Waynes. Sitter nu och jobbar och jag har redan kommit igång ordentligt och klockan är bara lite efter nie. Vet ni, denna vecka kommer bli den bästa hittills i år. Jag känner det på mig!! Sori, för att jag är en så störande prutthurtig fjant :-)

P.S. Grattis Hellu på födisen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar