tisdag 28 december 2010

Lenkki och detox

Jag ringde Jonna och fråga om hon ville komma och springa. Och det ville hon. Så skönt. Nu skall julmaten och -chokon brännas bort. Det var ganska tungt att springa i snön. Trottoarerna är så dåligt plogade att antingen var det buckligt eller lös snö. Men det känns bra nu efteråt. Kanske man borde göra några magmuskler och armmuskel nu på samma gång?! Eller är det överkurs. Jag tänkte förresten inleda år 2011 med en sju dagars detox. Bara frukt och grönt i en vecka och lite grönt te. Mitt nya hälsosamma liv. Bra vah?! Och av fästmannens mamma har jag fått ett en månads gratis punttiskort till hennes gym. Ojoj, 2011 kommer att bli det hälsosammaste i mitt liv innan de ens börjat!


1 kommentar:

  1. Det låter bra! Du får gärna dra med mig på promenader! kram

    SvaraRadera