lördag 4 december 2010

Hemma!

Pust. Kom hem för en stund sen efter hela dagen på bibba. Duktigt värre! Fast nu snurrar det lite i huvudet av all tentläsning. Imorgon blir det också bibba för hela slanten. Duktiga mig. Nu skall jag belöna mig med några julstjärnor och lite mer läsning. Dock frivillig och trevlig sådan denna gång.

Här kommer lite trevliga juliga inspisbilder att njuta av denna lördagskväll. Själv tror jag jag skall sätta några silverjulgransbollar i en glasvas som pynt här hemma. Varje veckoslut fram till jul måste man ju pynta lite till...

Fin vit jul. Älskar som sagt vita trägolv... åh! Ett sånt vill jag också ha under granen. Bild från danska bo bedre.

Fint rött-vitt. Jag tycker mest om kudden med god jul texten. En sån borde man kanske försöka fixa jsälv?! bild från lantliv.

Väldigt amerikansk och plastig gran. Men fin stämnig och vackra färger å bilden tycker jag.... Hittade bilden hos cottageinspiration.tumblr.com

Super fint hem med super fint pynt. Gillar korgen som granen står i. Hittade bilden hos emmas designblogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar