tisdag 21 december 2010

Det börjar dra ihop sig...

Bara tre luckor kvar på kalendern. Nu närmar sig verkligen julen med stormsteg!! Som tur steg jag upp tidigt i morse och har redan hunnit en del. Men ännu är det mycket kvar... Nu skall jag ta och pyssla lite julklappar. Kan tyvärr inte visa eller berätta vad det blir eftersom det är hemlisar och jag tror att mottagarna läser bloggen.

Igår fick jag faktiskt de första julklapparna redan. Hade finaste vännerna hos mig på glögg/vinkväll. Tydligen har jag varit snäll för jag fick super fina presenter. Nu kommer jag dofta godast, bli mjukast, skönast och vackrast till jul :-) 

Underbara, lyxiga och härligt väldoftande julklappar från Lush  och Victorias Secret! Jag fick och Calvin Clein underkläder men de behöver kanske inte komma på bild i bloggen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar