torsdag 16 december 2010

Dag 15- Dina drömmar

Herregud, jag glömde ju helt bort mitt listinlägg igår. Förlåt mig, jag förstår att ni är mycket ledsna och känner er övergivna. Hoppas ni kan förlåta mig för att det nu kommer två dagars listinlägg idag.

Min drömmar. Åh var skall jag börja. Jag är verkligen en drömmare. Jag drömmer varje dag, hela tiden. Bästa drömtiden är då jag sitter i bussen. Oftast brukar jag fantisera om vad jag skulle köpa ifall jag vinner på lotto... Som för övrigt är en stor dröm! Tyvärr kommer den högst troligt aldrig att besannas....

Jag drömmer förstås också om framtiden. Mest av allt drömmer jag om bebisar och barn. Jag vill gärna ha flera stycken. Jag drömmer om hur det känns att ha dem i magen, hur det är sen när de växer upp och hurudana de kommer att bli. Jag drömmer om att jag blir en perfekt snygg hemmamamma som alltid har städigt hem och välkammade snytna barn.
 

Jag drömmer också om bröllop. Ett stort glatt fint romantiskt prinsessbröllop. Med kaka i våningar och rörande tal. Många vänner och mycket dans. Vackra pioner i brudbuketten och en krona på mitt huvud. Det drömmer jag om.
 

Jag drömmer också om att nångång i framtiden bo i en stor vit vacker egnahemsvilla (gärna i Grani) med stor trädgård där jag kan pyssla och fixa. Kanske en lekstuga till barnen. Och förstås en grill till fästmannen. Där skall jag sen bjuda in hela släkten för att fira jul. Jag drömmer också om att ha städerska som städar varje vecka i min villa för jag är inte så förtjust i att dammsuga det stora huset själv.
 

Jag drömmer också om materiella ting, som en iphone, en marjacobs handväska, hunterstövlar och en minkpäls.

När jag tittar på tv-nyhterna drömmer jag ofta om att alla krig skall ta slut och att vi skall få fred på jorden. Så att alla barn kan drömma på samma sätt som jag och verkligen ha en chans att få sina drömmar att gå i uppfyllelse. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar