torsdag 23 december 2010

Bara en dag kvar!

Imorgon är det julafton. Wihuu! Jag är lika excited som en femåring, jag lovar. Men lite stressad också för jag har en del fix kvar. 

Vad är det riktigt hon fixar undrar ni kanske? Nå allt kan jag inte berätta för en del är hemligt... Men igår gjorde jag bland annat fyra sorters julgodis, en sorts kex och bakade två maltlimpor. Idag skall jag baka lite till, både limpor, godis, marmelad och småbröd. Men det är bara kiva med julstök. Tyvärr är vårt kök lite för litet så jag är utspridd i hela vardagsrummet med plåtar, askar, socker och recept. 

Lite av gårdagens stök...

Så måste förstås alla klappar packas in. Det tycker jag också är roligt. I år har jag också vikt en del egna paketaskar som är riktigt fina. Men nu ska ja ta och sätta igång. Börjar med maltlimpedegen. Vi hörs lite senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar