fredag 12 november 2010

GOD morgon :-)

Huvudvärken är borta och det är FREDAG! Jihuu! Idag skall jag vara duktig och spendera några timmar på bibban med nästan i tentböckerna. Har tyvärr inte riktigt hållit mig till min tentplan denna vecka. Men nästa så blir det banne mig bibban varje dag. Jag måste orka så att jag håller min studieplan och blir klar till nästa sommar... Måste måste!! Ikväll hoppas jag sen på lite fredagsmys... Har redan planerat god middagsmat och tänkte kanske köpa lite godis och tvinga fästmannen att se nån romantisk film med mig. Fredagsmys är ju typ den bästa uppfinningen EVER!

Okej mitt morgonmål så kanske inte riktigt ut så här, men det sku absolut passa in i fiilisen :) Istället åt jag torra toastbröd med ost... och förstås en stor kopp te!

1 kommentar:

  1. Håller med dig om fredagsmys - underbar uppfinning! =) Ett perfekt avslut på vardagsveckan! Hoppas det går bättre för dej med läsandet den här veckan, känner igen det där med att planen inte riktigt vill hålla ... själv har jag störst problem med att jag inte sätter mig ner och skriver. Sååå får ta mig i kragen jag nu också! =) Hoppas du har en toppenbra söndag!

    SvaraRadera