söndag 28 november 2010

Glad första advent

Solen skiner så mycket att jag måste sätta för persiennerna för att se datorskärmen. Såna problem har man minsann inte haft på en stund! Men det är fortfarande lika svinkallt där ute. Minus 11 visar vår termometer. Här inne är det ca. 17-18 sku jag gissa. Jag kör idag igen på långkalsare, dubbla sockor och flera lager. Jag har nog vridit på batterierna men tycker inte det har gjort nån skillnad... Brr! Det finns förresten is på skrinnskoplanerna här på Drumsö nu. Kanske man borde fara för en liten piruett-tur. Eller får man istår på en minut?!

Jag skall i alla fall julpynta lite mer har jag tänkt. Sätta fram julhanddukarna, julpannlappar och julförklädet. Kanske nån liten tomte eller ängel också får komma fram redan. Igår lyssna jag också första gången på julmusik. har gjort en super spotify julmysmusiklista :-) Kanske det blir lite julpyssel också... 

Fina julpyssel idéer. Bilden är lånad från stylizmos blogg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar