fredag 15 oktober 2010

Veckans bästaste dag!

Veckans bästa dag är här, nämligen fredagen. Idag blir det lite fläng och fix. Vi skall nämligen ha middagsgäster hos oss ikväll :-) Mycket trevligt. Men först måste efterrätt fixas, butiken och Alko besökas samt lägenheten lite trimmas. Fast här är nog ganska städigt faktiskt. Hade också tänkt försöka hinna på en lenkki. Bara det inte börjar snöa eller nåt. Imorgon skall jag syster och vän på bröllopsmässa!! Jaaah! Can't wait. Brudklänningar, skor, pynt osv. Snart måste jag nog själv också börja planera eget bröllop på allvar. Oh, hjälp, jag kommer bli värsta bridezillan!


1 kommentar:

  1. Jag såg på Peppes blogg att du gärna ville gå på bokbloggarträffen i helsingfors men inte riktigt vågade för att du inte känner någon. Jag är i samma sitts, och tänkte bara höra om du hade lust att mötas upp en stund innan och vi går dit ihop?!

    SvaraRadera