måndag 25 oktober 2010

Det är så mörkt ute...

...att jag vill det ljust och fint inne för att pigga upp. Mycket ljus, vita möbler och mysbelysning gör mycket. Just nu är jag extra sugen på lite pastellfärger i interiören. Inte så manligt kanske, så jag tror inte att det skulle gå att genomföra här hemma!

En kamin skulle vara härligt så här i höstrusket!! Men tända ljus fungerar ok som substitut. bilden kommer från alvhem interiör.

Jag är ganska frusig av mig och älskar pläden som min mormor vävt åt mig som vi har i soffan.

Så fint!! Just så här vill jag ha den just nu. Ljust och pasteller. Bilden hittade jag hos myidealhome.tumblr.com

Det här är så sjukt snyggt! Älskar orkidén. Fast den här bilden är kanske inte så höstmysig, bara snygg! Kommer från skönahem!

Fint och ljust med mysbelys...  bilden hittade jag hos myidealhome.tumblr.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar