tisdag 7 september 2010

Köttbullar

Gokväll!

Jag har just mumsat i mig en massa mumsiga köttbullar som jag lagat, med makaroni och gräddsås till. Mumsmums! Ikväll är förresten sista kvällen som 24-åring för mig... Imorgon har jag nämligen födelsedag! Kommer ni ihåg hur härligt det var med födelsedagar när man var liten? Man fick knappt sömn kvällen innan och sen vakna man alltid innan mamma och pappa kom och sjöng på morgonen. Man fick önska maten som skulle lagas till middag ochha barnkalas. Nuförtiden är det inte alls lika roligt med födelsedagar... Man blir bara ett år äldre. Fästmannen meddela också just att han helt glömt att köpa nån present till mig :( Och middagen måste jag nog laga själv. Efter att jag kommer hem från 8 timmar på uni... Nåh, Matilda har åtminstone gett världens finaste ljusröda lilla paket till mig som väntar här på vårt soffbord. Jag är nog ganska så nyfiken på innehållet!!

Puss och Kram

2 kommentarer:

  1. Hm. Det blir ju inget kul när du avbokar gäster du tidigare bjudit in.

    En som hade reserverat kvällen för kalas ....

    SvaraRadera
  2. Jag lovar att jag MYCKET hellre skulle ha er här på kaffekalas än sitta på DÖtråkiga skatterättsföreläsningar... Men om jag nu vil bli färdig innan nästa födelsedag så måste man väl lite prioritera!!

    SvaraRadera