torsdag 23 september 2010

Jag vill bort...

Usch och blä! Just nu är en stund som allt bara känns skit. Inget inspirerar. Inget får jag gjort. Jag är ingen och ingenting. Nejnejnej!! Jag vill bort. Till andra sidan jorden. Kanske allt är bättre där... Hur kan tiden gå så fort. Just var jag ju på andra sidan jorden. Jag vill bara stoppa allt just nu. Gaaaah! Jag skulle verkligen mycket hellre vara på följande ställen:

Mekongfloden någonstans på vägen från Thailand till Laos, Luangprabang
Luang Prabang. Trädet närmast är förresten ett bananträd!
Sköldpaddsön utanför Sandakan på Borneo... Vill hit NU!!
Se nu så glad jag är när jag är nån annanstans... Här på Tip of Borneo i solnedgången.
Vackra Mt. Kinabalu!
Bara sörpla på en drink och inte ha några todon och måsten..

2 kommentarer:

  1. Tittar man på bilder förstår jag att du vill bort. Men att du är ingen och ingenting - vilket skräpprat. Du är världens bästa Hanna.

    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Tack!:) Idag känns det mycket bättre. Det är bara ibland som set känns lite hopplöst...

    SvaraRadera