torsdag 9 september 2010

Godmorgon Torsdag!

Igår fick jag mycket av båda två :-) Så nu känns min ålderskris inte lika farlig...
Godmorgon TORSDAG!

Jag sitter och dricker te, läser husís och bloggar lite samtidigt. Idag skall bli både en produktiv och rolig dag. På förmiddagen gäller jobb och to do:es, på eftermiddagen gradusemma och på kvällen stand up, skumppa och jazz!

Just nu känns det lite som om jag skulle behöva några timmar till på dygnet. Jag hinner inte alls med allt jag tänkt göra under dagen, och så blir det bara ännu mer för följande dag. Ond spiral, inte kiva, utan bara stressklump i magen! Och man orkar ju inte bara fixa tråkiga to do:en hela dagen helller. Man måste ju få koppla av lite och göra något kiva som man vill och inte bara måste. Fast sen kan man inte njuta av det för man vet att det ännu finns massa borden kvar... Äsch! Nästa vecka borde det lugna ner sig lite hoppas jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar