torsdag 19 augusti 2010

Puls

Hejsvej!

Tog en liten paus i pluggandet. Tänkte att lite frisk luft och motion bara ökar min hjärnas kapacitet sen efteråt. Jag tog alltså en liten springrunda och denna gång satte jag på pulsmätaren. Vilken skillnad från när jag spring senast med klockan, dvs. innan Thailand. Jag höll jämn bra puls ända tills spurten och orkade bra. Kiva att få se också konkreta "resultat" av att allt mitt springande har haft nån skillnad. Sku förstås ha varit roligare om jag skulle haft klockan varje runda... nåja, nu kan jag iaf ha den i fortsättningen. Kanske jag kan börja intervallspringa också, det är ju lättare om man kan hålla koll på pulsen!

Jag trodde förresten att det var kallt ute (på vår balkong var det bara 19c)så jag satt långa collegebyxor på. Men det var inte kallt alls. Nästan hett i solen. Flytande båtmässan hade också kört igång så jag måste emellanåt springa på vägen då bilarna parkerat mitt på trattoaren!! Kanske man borde besöka mässan förresten?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar