fredag 27 augusti 2010

Fredag!!!

Tjenare!

Jee, idag är det fredag. Och inte vilken fredag som helst. Nämligen vinkvälls-fredag. Mina bästaste polaren kommer till mig ikväll, vi skall äta fondue, muffins och dricka massor vin. Jag försöker ignorera att jag fortfarande mår lite illa. Om jag bara bestämmer mig att allt är topp så är det det! Eric däremot har också drabbats av bobban och mår lite risigt idag :( Nåh, bara han inte stör min vinkväll!!

Jag fick mig förresten en liten chock när ja var i stan. Jag skulle köpa sinolknappar till fonduegrytan på stocka och tänkte att jag på samma gång kan köpa min vinflaska i alkon under akademen. Det vara bara det att under akademen fanns ingen alko mer! Utan ordning och reda. Lite snopet. Vart har den flytta? Finns den nånstans nära nya delikatessen? Jag blev så snopen att jag inte vågade fråga eller orkade söka utan jag tog bara bussen hem till Drumsö där jag åtminstone vet var Alko finns!

Ha det bäst!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar