söndag 13 juni 2010

Sköna söndag!

Skön söndag idag. Vi sov igen länge, vaknade först vid halvelvasnåret. Sen lagade jag lyxig söndagsfrukost, te, äggröra och bacon. Det kändes nästan som att vara utomlands igen för det var ofta just ägg och bacon som vi åt till morgonmål....

Sen tog jag en liten lenkki. Så skönt. Idag blåser det inte alls. Det enda som inte var så skönt var att ett kräk flög in i mitt öga som började rinna helt förskräckligt.

Nu läser Eric viktiga papper (för att kunna jobba mindre imorgon och flytta mer!) och jag har tvättat kläder, så att allt är rent när man flyttar. Samt diskat och städat i köket här (så att Jancca är glad när hon kommer hem från landet).

Imorgon flyttar vi, Hurra hurra!! Det kan ev. leda till ofrivillig bloggpaus eftersom vi inte fixa internet ännu. Men jag hoppas att nån granne har oskyddat trådlöst som vi kan snylta på innan vi skaffar vårt eget!


Jee! Första gången jag verkligen ser framemot att flytta. Allt är packat färdigt och ingen stress är inblandad. Ljuvligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar