fredag 4 juni 2010

Sinkkuelämää 2

Jag tyckte nog om den, fast jag vet att den nog inte är nån Oscar-vinnarkandidat precis. Och inte tycker jag alls att den var för lång heller. Och jag skrattade HÖGT flera gånger men grät inte, till skillnad från första filmen, en enda gång. Vissa saker var ju förstås lite kliché men sånt tycker jag också om. Ibland kändes de också som att de bara måste få med en scen för att de hade kommit på någon så bra grej som de inte ville vara utan, trots att den kanske inte passade helt bra in i sammanhanget.

Det höll dock på att inte bli nån biokväll för oss alls. När vi skulle ta ut våra reserverade biljetter fick vi nämligen veta att man borde ha löst ut på förhandreserverade biljetter redan två dagar före filmen! Och vi som tyckte vi var i god tid när vi var två timmar innan... Nåja, som tur fanns det lediga platser till 21.15 föreställningen i Kino-palatset.

Idag har jag varit duktig och fått bort flera to do:es från listan. Bl.a. har jag fixat hemförsäkring till nya lägenheten, gjort flytt-anmälan och skickat flera arbetsansökningar. Jag skulle också gå på punttis idag (har fått tio dagars gratis kort till Janccas gym) men min arm och mina rumpmuskler är ännu också sjuka efter onsdagens badminton.,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar