torsdag 24 juni 2010

Nu känns det lite bättre...

Tvingade mig själv ut på en lenk och nu känns allting lite bättre. Vädret är ju perfekt och det är midsommar imorgon. Kakorna jag bakade verkar också ha blivit mycket lyckade! Vi åker iväg ut till landet idag redan. Skönt, i synnerhet om det är sådan här väder imorgon också så kan man bara chilla och sola hela dagen. Jag tycker om midsommaren! Det är en fin högtid som jag dessutom så gott som alltid har roligt på (till skillnad från t.ex. nyår som nästan alltid är skit). Vi skall fira midsommarafton på Erics kompis lande i Porkala. Därefter kör vi till Svartbäck för hederlig traditionell släktmidsommar. Härligt! Allt löser sig...

Det här tycker jag är fint sagt och viktigt att komma ihåg! Man skall alltid försöka se positivt, även om det bara regnar eller allt annars känns skit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar