onsdag 16 juni 2010

Jaa, internet!!

Jess nu har vi internet igen. Eric gick till Welho igår och fick genast en box med sig. 40 mega och två första månaderna gratis. Jag hann dock inte blogga någå igår kväll för jag har bara packat upp och packat upp!Men det börjar nog arta sig så småningom. Och jag älskar lägenheten. Den är superfin. Ljus och fräsch. Det enda minuset är köket som är superlitet och att alla skåp är så höga att jag inte räcks på nå sätt... Dessutom fattas det massa hyllor, men vi skall fix nya. På lördag förmiddag tror jag vi tar en tur till Ikea. Lite smått som måste fixas. Jag ÄLSKAR Ikea, det är det bästa stället på jorden enligt mig ;-)


Så här såg vårt vardagsrum ut igår... Inte så mysigt. Detta var dessutom innan soffan och tv-tason kom. Man kunde alltså inte gå nästan någonstans. Bara genom smala gångar mellan lådorna... Nu finns det dock bara 7 ouppackade lådor kvar (varav 4 är Erics) så man kan liksom se slutet.

Och köket innan upppack... Vi hade dessutom inte några lampor eftersom såna fanns färdigt i förra lägenheten så det blev lite mörkt!

Köket nu. Jag tycker nog sika mycket om det, fast det är litet.

Och vardagsrummet. Vi har fått låna Henkkas gamla soffa som han inte använder och hans tv-taso. Sidenkuddarna köpte vi i Thailand.

Nu skall jag mäta lite hyllplatser och beställa hyllskivor. Sen skall jag se om jag hinner plantera lite frön på balkongen innan jag skall till Grani för att hälsa på de bästa barnvaktsbarnen Emma och Kajsa!

Ha en underbar dag! Njut solskenet!

1 kommentar:

  1. oj dn ser super kiva ut måst sen komma o kolla den sen när ni ha fixa allt färdigt o vi båda har tid:)
    kramis amanda

    SvaraRadera