onsdag 30 juni 2010

Balkonginspiration!

Helt underbart väder idag igen! Jag ÄLSKAR sommaren. Idag går i samma tecken som igår... dvs. tentläsning på balkongen. Jag har dock också tänkt packa upp nån låda (Eric gör ju det aldrig så man måste väl hjälpa till lite på traven då) och sen vill jag verkligen få vår säng ihopbyggd idag. Så det så! Nu vill jag inte sova på madrass som i nån värre knarkarkvart längre.

Eftersom jag spenderar mesta av dagarna på balkongen kommer här nu lite inspiration:

Fint med korgbalkonglåda. Jag har spanat på liknande på Stocka men de hade inga fastsättningsdelar så jag vet inte hur man skall fixa det... Ganska dyra var de dessutom.

Detta är nu ingen balkong, men fint i alla fall. Blompallen skulle passa på vår....

Var hittar man gammaldags trälådor? Jag skulle verkligen vilja ha några till balkongen. Så fint som blompall, bänk eller att annars bara förvara saker i.
Fint också med bara gröna växter. Ljuslyktorna på stång är också en bra idé, måste leta efter liknande.

Ifall jag läser riktigt duktigt så kanske jag hinner plantera och fixa lite på vår egen balkong också. Efter alla dessa bilder är i alla fall jag mycket inspirerad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar