tisdag 18 maj 2010

Lägenhetsjakt

Vi bor ju nu bara tillfälligt hos Erics föräldrar och så fort vi hittar någå bra och har råd så flyttar vi till något eget. Jag surfade just runt lite på Etuovi och hittade några kivoga kämppän:
Ett litet slott i Sökö på 750 kvadrat. Jag gillar speciellt bastubyggnaden, stranden och biljardrummet. Det enda minuset är att jag inte har råd fast jag vinner på lotto både imorgon och på lördag....

Det här huset är lite mera realistiskt eftersom jag faktiskt har råd med det ifall jag vinner på Lotto. Jag gillar speciellt pelarna vid ingånde och poolen på baksidan. Här är minuset dock det att huset är i Ingå. Så det duger liksom bara som landehus....

Nåja! Nu skall ja sluta drömma för en stund och istället skicka in lite fler arbetsansökningar.

Jee, ikväll börjar förresten Schlager-festivalen igen. Få se om Finland ens går vidare till Final eller är det först på torsdag som Finland är med?

1 kommentar:

  1. Joojoo...alltså nog e de ju rikit trevliga hus du ha hitta :) kommernog gärna o hälsa på,fast ända bort till ingå :)

    SvaraRadera