måndag 31 maj 2010

Härlig måndag

Jag tycker oftast inte att måndagar är hemska. Tvärtom tycker jag att det är skönt med vardag. Härligt med nystart och nya möjligheter. Veckoslutet kändes på nå sätt lite tungt. Eller i alla fall igår. Jag fick grym ångest och stress eftersom jag inte ännu heller har hittat nåt jobb. Men idag känns allt mycket bättre. Allt löser sig nog. Stress löser i alla fall ingenting!

Var just på morgonlenk ingen. Det var så vackert. Sprang längs stranden på lövö och havet var helt blankt och fåglarna kvittrade. Jag funerar lite på att anmäla mig till Midnightrun i september. Det skulle vara bra sporre och morot att fortsätta med springturerna. Det enda är att det kostar 35e och jag alltså är arbetslös!!

Jag bokade också just biljetter till Sex and the City 2:an. Jeee! På torsdag går vi med Jasmiina och Mickis och tittar. Can't Wait!!! Drinks före och sen bara njuta... Jag älskar sex and the city!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar