fredag 16 april 2010

Sjukstuga :(

Torsdag eftermiddag:

Skit, jag har dragit på mig några bobbor någonstans för jag har nämligen feber! Inte alls enligt planerna, om jag inte blir frisk snabbt kan vi nämligen inte åka ut på stepperna på lördag som vi planerat. Jag mådde helt bra i morse och vi tog skidbussen till Sky Resort. Backarna var i riktigt bra skick även om bara två av dem var långa nog att åka i. Det blåste bara ISKALLT så vi åkte inte så många åk. Efter skidturen blev jag sen aldrig riktigt varm, det kändes som om mina ben inuti kroppen frusit till is och jag bara frös fast jag satt mera kläder på. Dessutom fick jag en konstig molande huvudvärk och mådde annars också konstigt. Först efter ett par timmar när vi åt sen lunch och jag fortfarande huttrade, fast servitriserna gick i t-skjorta, kom jag på möjligheten att jag kanske har feber och tillbaka på hostellrummet visar febertermometern 37,5 (även fast jag hade tagit paracetamol en halv timme tidigare). Nu skall jag bara vila och dricka alla c-vitamin drickor Eric köpt till mig så att jag är frisk imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar