tisdag 9 februari 2010

Tisdag



Ja lekte lite med min webkamera just... fin ring jag har förresten :)

Hejsan!

Kiva, vi fick idag i skolan veta att vi har deadline IMORGON för vårt final exam projekt i infosystems kursen. Nå som tur var projekten inte särkilt krävande. 25 sidor powerpoint presentation och man får pluspoäng för bilder och animationer... Hehe! Nåja, jag har nu gjort 22 och gör väl de sista tre imorgon på morgonen. Orkar inte nu.

Jag känner förresten redan av träningsvärk i magmusklerna. Eric var duktig personal trainer och tvinga mig göra nå 80 stycken. Undrar hur ont jag har imorgon. Hoppas det inte är en rolig dag för med träningsvärk i magmusklerna är det inte roligt att skratta.

Nu skall jag läsa lite bok innan jag skall börja sova!

Godnattkramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar