lördag 9 januari 2010

Jej, Singapore nästa VS!!

Blä, jag fick sån huvudvärk igår att jag inte kunde fara och träffa Emma. Jag kunde faktiskt inte göra nånting, och piller hjälpte inte ens. Tredje dagen jag har huvudvärk faktiskt men den här gången var det nog värre än tidigare. Undrar om det beror på lågtrycket (här har regnat varje dag) eller min flunssa. Fast flunssan börjar nog vara nästan helt borta nu.

Jej, vi bokade just flygbiljetter till Singapore nästa veckoslut. Det var inte superbilligt men det skall bli super kiva (och man kan ju lyfta studielån...). Vi håller båda på att dö av tråkighet här i Bangkok. Vi orkar inte göra något utan ligger bara inne i vår lägenhet... Inte har vi gjort någå skolarbeten heller ännu. Men de måste vi göra! I synnerhet eftersom vi åker bort nästa veckoslut!


Nu skall vi iväg och äta lunch!

Höres! Kramar

2 kommentarer:

  1. Singapore är fint. Titta in till Raffels, men beställ inget. Det är sjukt dyrt, men trots det värt att se. Det är ju ett av världens legendariska ställen.

    h, Pappa

    SvaraRadera
  2. ja vill o fa e orättvist!!!:(
    kram amanda

    SvaraRadera