fredag 23 oktober 2009

Goodmorning Vietnam

Vi befinner oss i Miu Ne, Vietnam. Från vart hotellrum har vi ca. 20 steg till beachen. Vågornas ljud hörs ända hit och solen skiner härligt, lite moln seglar förbi då och då men det är bara bra så att vi inte bränner oss. Hela förmiddagen har jag och Maja legat i solstolar och njutit medan killarna varit på jakt efter surfbrädor och kite-kurser för imorgon. Tyvärr är kurserna sikadyra så jag tror att jag avstår. Men surfa lite skall jag nog pröva senare i dag!

Hela gårdagen gick åt till att sitta i buss, hela 12 timmar faktiskt. Men efter att ha hittat Tommy och Maja i Ho Chi Minh citys damm och avgaser och ytterligare en bussresa i crazy trafik (Ho Chi Minh citys trafik är ännu tio gånger värre än i Phom Penh!!!) så känns det helt otroligt underbart att vara här. Hoppas det regnar i Finland... Nå nä!

Nu tänker vi bara ta det lugnt här ett par dagar och njuta. Tyvärr blir det inga bilder den här gången heller... Internetet är för långsamt och de andra väntar på mig. Vi skall gå och äta lunch!

Puss och Kram

1 kommentar:

  1. de ha faktist regna idag här :/ o de e just nu 3.4 grader!mycket najs...

    SvaraRadera